Matahariku

Matahariku ~ let's visit my blog http://www.cuya193.blogspot.com

Jumaat, 10 Jun 2011

Hi All...nk kenal dgn my family x..meh sy kenalkan satu persatu yer..


Ma & Pa
hmm..yg ni my mom & my father..amacam mengancam x mak aku..he2..bergaya sakan..

Kak Ayu yg ayu (FB ~ Ayang Rosli )
dan yg nie..my lovely sister yg sulong..aku panggil dia Kak Ayu..penyanyang orangnyer..dan sgt syg kan kami semua..ayu tak dia?

Kak ida (FB ~ Farida Amin )
haaa..yg ni pulok kakak aku yg no. 2...kak ida..pemalu orangnye tau..tp klau dh bercakap x leh berhenti..he3..

Aku ~ Nurkasih
yg nie..x kan x kenal..aku la Cuya..aku ank yg no.3..tp nmpak cam dh berumur kan..hu3..

Elly (FB ~ Airullailiz Elly )
dan yg nie..my beloved younger sister..ank no 4, kire pompuan bongsu dlm family aku..dia ni suke free hair..suke bergaya taw..he3..

yeyen (FB ~ Nenek Pendek )
haaa..yg nie yg paling bongsu..cik yeyen namanyer..eh knp ade misai lak? jgn slh paham,adik aku ni lelaki,mentang2 adik beradik semua pompuan dia pun nk jd gegirl ke..he3..kt bawah ni ha gmbar dia sebagai lelaki..ha..baru ensem..ensem kew?hu3..


ni la diye gmbar adik beradik aku..semuanye 5 orang..kami semua saling sayang menyanyangi..I LOVE MY FAMILY...

DAAAA....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan