Matahariku

Matahariku ~ let's visit my blog http://www.cuya193.blogspot.com

Selasa, 10 April 2012

Rindunyer UUM!!!!


As salam..hmmm mlm ni tetiba rs nak update blog..boring giler..dan tetiba gak aq teringat kan UUM, universiti tempat aku belajar dulu..dah 10 tahun rupanye aku tinggalkan dunia pengajian aku kt UUM..mcmana la rupe UUM skrg yer..mesti makin maju & canteek...

aku rindu semua pasal UUM, kolej kediaman UUM, dewan kuliah, mall, tasik, masjid UUM, dwn konvo,library,marry brown, especially kawan2 kat UUM. seronok jd student nie, x pikir ape dah cuma pikir study,study,study..dulu masa mula2 masuk U aku rs UUM la tmpat yg paling memboringkan..sbb ape? sbb UUM ni terperuk kt kwsan pendalaman kt kedah nuuu..tp bila da lama belajar kt sana rs seronok sgt..aku hidup bebas sebebas2 nye..tak de sapa pon nk larang, ape yg aku buat, nak p mana, nak jln2..maklum la family jauh..tp..aku x slh gunakan kebebasan yg ada..pergaulan masih terbatas..aku masih ingt family & "pakwe" kt kg nu...hihihihi...

Time paling best kalau cuti semester, time tu la dpt berjalan sakan ngan member2..aku dpt p langkawi, p penang, air terjun bukit hijau,baling, p parit buntar,pdg besar,bukit kayu itam & ntah ade lg tmpt yg aku x igt..daaan..kalau time balik kg, aku org yg paaaling conok..sbb nk jmpa family ngan abg cyg ler..maklum le abg cyg kt kg he3....tpikir gak nak cr "pakwe" kat UUm nun..tp sume x berkenan di hati ler..wat kawan jer boleh ler..

kpd my best fren aku masa kt UUM dulu, eda qaypo, elly utti, marka,roslina,noty,lehan,payid, elis aku rindu kat korang sume..harap2 satu hari nanti aku dapat jejakkan kaki lg ke UUM..mana la tau rezki ank aku pulak..key la..penat taip dah..bu bai..salam =)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan