Matahariku

Matahariku ~ let's visit my blog http://www.cuya193.blogspot.com

Ahad, 15 Julai 2012

Kek Pandan Kukus "ber Mandi kan Coklat"

Assalamualaikum buat kawan2 Maya ku..mlm ni just nak share yg aku frust sgt..buat kek tak menjadi..hu3..masuk kali ni dah 3 kali aku try wat kek pandan kukus tp tak menjadi..1st time aku buat kira jadi la gak , rasa tu ade..tp tak gebu pon..da mcm jd mcm kuih bingka la pulak..he3..second time aku buat pun sama..lansung tak nak naik kek tu..ape silapnya tak tau la..aku rasa da ikut resepi betul2..3rd time aku buat, rs mcm menjadi..mmg naik gak lak kek tu..wah..bersemangat la sikit rasanye..so, bila kek da msk aku sejukkan..sementara tggu sejuk aku p la tgk tv jap..bila nk kuar kan kek..t2gk kek tu turun balik..mendap kt tengah2..adusss..turun balik semangat aku..so nak sedap kan mata memandang aku mandikan je la kak pandan aku tu dgn coklat..nak tutup mendap tu..hu3..dah 3 kali buat tak menjadi je kek pandan kukus, dah mula rasa fedup..tp geram pun ade, rasa nak buat smpai jadi..

So, di sbb kan kek pandan kukus aku tu menjadi..tak dpt la nk share resepi dgn you all.. cuma dapat share gmbr je..hu3..kpd u all yg da terer wat kek kukus, tlg la bg resepi yg best kt aku..nasib baik kek ni aku wat mkn sendiri2 je..ank2 pun suke mkn kek..kalau aku bisnes kek leh lingkup kot bisnes aku..he3..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan