Matahariku

Matahariku ~ let's visit my blog http://www.cuya193.blogspot.com

Rabu, 1 Jun 2011

alahai tetiba je rasa rindu kt tuuut!!!

tuuut!!!...ha..ha..korang mesti pikir kelain kan..x pun pikir kelaut..he3..sebenarnye aku tgh dok rindu kt bantal busuk aku..dh lama x jumpa bantal busuk aku nie..kemana la menghilangnyer..aku percaya mesti antara korang ade history bantal busuk kan..ele..jgn nk tipu ar..he3..

citer pasal bantal busuk nie, dulu masa aku kecik2 aku ade satu bantal busuk yg sebenarnye x busuk pun..tp disbbkan dh jd tabiat aku bawa bantal tu ke hulur kehilir so family aku pun dah cop la tu sbg bantal busuk aku..he3..nama bantal aku tu BTP..adik aku lelaki aku yg bg nama tu..BTP tu nama pendeknyer, nama pjg nyer bantal tak petak..ha..ha..aku pun x tau knp adik aku bg nama tu..aku x blh berpisah dgn bantal aku tu smpai la aku besar..jgn x percaya, smpai aku masuk U pun aku bawa bantal aku tu sama..kalau cuti semester balik kg aku bawa jugak balik bantal aku tu..cuti semester habis, balik semula ke U aku bawa juga bantal tu balik U,kiranye bantal tu dh merasalah duduk merantau cam tuannyer..kikiki..masa aku dok jauh kt U dulu,bantal tu la jd peneman setia aku tau,kalau tetiba aku rindu family aku cium2 bantal aku tu, kalau rindu kt pakwe aku kt kg pun aku lepaskan rindu kt bantal aku tu..rasa TENAAANG je lepas tu..hihihi..

aku dok citer pasal bantal aku ni, bukan ape tetiba aku teringat kt bantal tu..aku x segan pn citer kt korang sbb biasala benda kenyataan kan, x de ape yg nk dimalukan..saje nk kongsi ngan korang semua yg aku ni pernah ade bantal busuk..hu3..sampai aku dh berumah tgga pun aku x blh lekang dgn bantal aku tu..kalau bantal tu x de x blh tdo aku beb..smpai la aku dh ade ank, tetiba aku dh x de masa dgn bantal aku tu..sibuk dok layan ank smpa bantal aku terabai..lelama aku terus lupa pd bantal aku tu..ia hilang begitu sahaja..merajuk kot..smpai skrg bantal aku tu senyap sunyi tiada khabar berita..x dijumpai..di mana la kau wahai bantal..aku merindui mu...hu..hu..hu..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan